Direktlänk till inlägg 9 februari 2011

Planering!

Av Malin - 9 februari 2011 23:13

På begäran så kommer här vår (grov)planering för våren/sommaren!


Det kommer tillkomma en kurs i rapport men kursstarten är inte bestämd än...

Vet inte heller när vallningskursen drar igång igen.


Ev försvinner ngn tävling. Måste ju hinna med lite andra sociala aktiviteter oxå!

27/2 Kristinehamn, Agility 1, Izzie

12/3 Linköping, Agility 1, Izzie

22-23/3 Agilitykurs Jenny Damm, Tilly

27/3 Lk1, Emmaboda, Tilly (ev debut)

3/4 Lk1 Nybro, Tilly (ev debut)

10/4 Lk1 Ölands Bhk, Tilly

16-17/4 Vallkurs hos Lottie, Tilly

24/4 Njudung Agility 1, Izzie

8/5 Söderköping agility 1-2, Tilly, Izzie och Aisha (om ledigt)

21/5 Höör agility 1-2, Tilly, Izzie och Aisha

28/5 Åhus agility 1-2 Tilly, Izzie och Aisha

4/6 O-hamn agility 2, Aisha

6/6 Växjö agility 1-2 Tilly, Izzie och Aisha (om ledigt)

9-10/6 Agilitykurs Veronica Bache, Tilly

26/6 Simrishamn agility, Izzie och Tilly

2-3/7 Karlskrona eller Linköping agility 1-2, Tilly, Izzie och Aisha

6/7 Kristianstad agility 1, Izzie

7/7 Kristianstad agility 1, Tilly

17/7 Ulricehamn agility 1, Tilly

21-22/7 Ulricehamn agility 1+2, Aisha och Izzie

6/8 Jönköping agility 1-2 (om ledigt), Tilly, Izzie och Aisha (om ledigt)

13/8 Älmhult agility 1-2, Tilly, Izzie och Aisha

20-21/8 Frövi agility 1-2, Tilly Izzie och Aisha

 
 
Emma

Emma

10 februari 2011 21:44

KUL att du är tillbaka i bloggvärlden!! :D
Tack snällaste sötaste Malin för dina rara ord! Skulle du vara i närheten hade jag gett dig en kram! Får väl spara den till Frövi... ;)
Annars 7-8 maj i Västerås? Dubbel klass I?? Istället för Söderköping... ;)

http://herrharry.se

 
Josefin

Josefin

10 februari 2011 22:22

Så vi ska inte till Västerås den 8 maj? Attans vad svårt du gör det för mig!!! Emma planerar att åka till Västerås. Men det är ju bara klass 1 då. Fast jag vill ju gärna köra två lopp med Era. Det är ju mer spännande och roligt än att köra de andra just nu. Hm . . .

http://www.nifesoj.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 4 februari 2012 14:38

Igår hade vi en busy dag kan man säga! Vid 8.45 var jag och lämnade Aisha hos veterinären eftersom jag hittat en knuta vid ett juver vilken såklart behövde opereras bort, Dem som känner oss vet att veterinärbesök med Aisha är ngt som ger både henne...

Av Malin - 25 januari 2012 12:32

Tycker att det kanske är hög tid att berätta om flockens senaste nytillskott. Hon hämtades för lite mer än 2 veckor sedan och är nu lite mer än 10 v.   Låt mig presentera Finnbogårdens Haze!                   Haze 10 v   Hon är ett lite...

Av Malin - 3 mars 2011 21:56


     Idag fyller min bästa kompis Aisha veteran! I 7 år har jag och denna underbara hund delat våra dagar tillsammans och vi har upplevt allt mellan himmel och jord. Allt från den härliga vardagen till träning och tävling i diverse grenar som...

Av Malin - 28 februari 2011 19:14

Igår tog jag och Josefin vårt pick och pack och begav oss upp till Kristinehamn. Jag hade åkt upp kvällen före då det är en bit att ta sig... Hade en mysig kväll framför Melodifestivalen och vi käkade god indisk mat som Josefin hade fixat! Efter ...

Av Malin - 19 februari 2011 16:57

Idag har jag och Tilly varit på klubben där vi träffade Annika med Totti och Taurus och på schemat stod lite lydnadsträning då vädret inte tillåter så mycket annat just nu...    Laddar inför kommande träning! Jag och Tilly har tränat på m...

Ovido - Quiz & Flashcards