Direktlänk till inlägg 3 mars 2011

Grattis världens bästa Aisha!

Av Malin - 3 mars 2011 21:56

  


Idag fyller min bästa kompis Aisha veteran!

I 7 år har jag och denna underbara hund delat våra dagar tillsammans och vi har upplevt allt mellan himmel och jord.

Allt från den härliga vardagen till träning och tävling i diverse grenar som lydnad, agility, freestyle och viltspår. Även en och annan utställning.

Hon har varit och är min läromästare, min första egna hund!

 

Så ett stort tack gumman för att just du kommit in i mitt liv och jag ser fram emot många fler och roliga år tillsammans!

 
 
Josefin

Josefin

4 mars 2011 00:02

Bästa A-kullare! Vilka fina hundar vi har Malin! Stackars Azlan fick fira sin födelsedag med att vara hemma medans jag tränade Era. Livet är hårt för en pinscher!

http://www.nifesoj.se

 
Jezzi, Desti & Lahkoe

Jezzi, Desti & Lahkoe

4 mars 2011 07:51

Stort grattis till Aisha!! :D

http://www.jezzi.se

 
Ingrid

Ingrid

20 april 2011 11:43

Alltså din blogg e kul att läsa! Vi ses säkert på nån täv i som! Får jag länka din blogg på min?

http://clematis.bloggo.nu

 
Camilla med Kiwi

Camilla med Kiwi

10 januari 2012 20:26

Nu vore det lite kul att få läsa om nya tillskottet oxå :)

http://camillawalther.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 4 februari 2012 14:38

Igår hade vi en busy dag kan man säga! Vid 8.45 var jag och lämnade Aisha hos veterinären eftersom jag hittat en knuta vid ett juver vilken såklart behövde opereras bort, Dem som känner oss vet att veterinärbesök med Aisha är ngt som ger både henne...

Av Malin - 25 januari 2012 12:32

Tycker att det kanske är hög tid att berätta om flockens senaste nytillskott. Hon hämtades för lite mer än 2 veckor sedan och är nu lite mer än 10 v.   Låt mig presentera Finnbogårdens Haze!                   Haze 10 v   Hon är ett lite...

Av Malin - 28 februari 2011 19:14

Igår tog jag och Josefin vårt pick och pack och begav oss upp till Kristinehamn. Jag hade åkt upp kvällen före då det är en bit att ta sig... Hade en mysig kväll framför Melodifestivalen och vi käkade god indisk mat som Josefin hade fixat! Efter ...

Av Malin - 19 februari 2011 16:57

Idag har jag och Tilly varit på klubben där vi träffade Annika med Totti och Taurus och på schemat stod lite lydnadsträning då vädret inte tillåter så mycket annat just nu...    Laddar inför kommande träning! Jag och Tilly har tränat på m...

Av Malin - 9 februari 2011 23:13

På begäran så kommer här vår (grov)planering för våren/sommaren!   Det kommer tillkomma en kurs i rapport men kursstarten är inte bestämd än... Vet inte heller när vallningskursen drar igång igen.   Ev försvinner ngn tävling. Måste ju hinna...

Skapa flashcards