Direktlänk till inlägg 9 maj 2009

Vår första pinne!

Av Malin - 9 maj 2009 23:36

Vet inte vad jag ska säga...
Jag är bara såååå lycklig just nu! Min underbara söta svarta lilla snäcka har ännu en gång ställt upp för sin matte när det gäller...


Idag fixade nämligen Aisha vår första pinne i agilityklass 1!

Och hon kom 3:a av 59 startande....

Det känns så jävla gott, särsklit som vi har kämpat den sista tiden!


Är trött och nöjd och orkar inte skriva så mycket men jag ska bjuda på lite filmer från dagen!


Izzan skötte sig faktiskt också överlag bra även om hon vid ett tillfälle helt förlorade sig i sin egen värld och jag valde att bryta direkt....

Vi kom iaf runt ett lopp med bara 5 fel och det var det sista hopploppet! Så skönt att ändå få avsluta så...


Vi har också haft underbara dagar på Finnbogården då vi gick kurs för suveräna Jenny Damm men jag får återkomma om detta imorgon!


Här kommer mina fina pinscherflickor....


Aisha

http://www.youtube.com/watch?v=qkwB7Lbb0vk


Izzie

http://www.youtube.com/watch?v=ECuWOZPCR2k



 
 
Ingen bild

Josefin

9 maj 2009 23:58

Fy f*n vad ni är bra! Fy f*n vad ni är bra! :p Vilket proffs på blindbyten du var Malin!!! Och många snygga framförbyten i rätt riktning! Izzan gjorde gungan kanonbra och slalomet är fartfyllt när hon väl gör det. Men hon såg allt ut att börja med Azlans stil - att hoppa ut från sista porten. Helt klart lovande för framtiden!!! Kan inte nog slänga ur mig superlativer för hur glad jag är!!! =D

 
Emma, Harry och Hilja

Emma, Harry och Hilja

10 maj 2009 00:09

Alltså, jag blir så glad glad glad glad för din skull Malin! Ni är såååå värda denna pinne! Göttgöttgött! Hurra hurra hurra! :D :D :D :D :D

Supersnyggt och vad SKOJ att Izzie fixade sitt första odiskade lopp! Underbart!

Än en gång - hurra för er!

http://herrharry.se

 
Joanna

Joanna

10 maj 2009 10:32

Hello CHAMP!
Vilka lopp! Ni blir helt klart bättre och bättre! Izzie är också på G, det syns helt klart!! Pussa Aisha Baisha från mig.
KRAAAAAAAM

http://www.hickson.nu

 
Malin

Malin

10 maj 2009 11:09

Grattis!!!! Kursen gav alltså utdelning direkt, vad kul =)

/Malin med Wilmer & Sixten

http://www.mallansblogg.wordpress.com

 
Sara

Sara

10 maj 2009 11:35

Åh vad otroligt roligt!!!! Hurra Hurra Hurra!! Ni är otroligt bra!!

Underbara filmer!

http://www.freewebs.com/ikaros-apu

 
Sanna & Kelly

Sanna & Kelly

10 maj 2009 11:55

Stort GRATTIS till pinnen, helt underbart! Det är ni väl förtjänta av som ni tränar och tränar! Och så är ni så rara du och Aisha så då är vi extra glada!


(Det blev moln och regn här så vi har inte tävlat idag, men tack för hållna tummar ändå.)

http://www.barkingkelly.se

 
Ingen bild

Eva & Tova

10 maj 2009 12:15

Jättegrattis igen Malin! Nu fick jag ju oxå chans å se det fina loppet. Kul å få träffa er på samma tävling!
Kram Eva

 
Annika & Taurus

Annika & Taurus

10 maj 2009 16:58

Ni är grymma! Vilka fina lopp!!!
STORT GRATTIS till pinnen! Lär komma fler inom kort.
Izzie gjorde fina lopp hon också! Snyggt slalom!
GRATTIS igen!
kram Annika

http://www.nogg.se/pinscherntaurus

 
Ingen bild

Mamma

10 maj 2009 17:24

JÄTTEGRATTIS!!!!
Ni är så duktiga.
Många kramar till er alla
Mamma

 
Jessi & Desti

Jessi & Desti

11 maj 2009 08:18

Stort GRATTIS!!! Gud vad roligt för er, ni är så duktiga båda två!! :)
Kramar!

http://vovve.info/jezzi

 
Ingen bild

Jessica och de svarta!

11 maj 2009 19:36

Super grattis, måste kännas otroligt underbart just nu och det är du värd!! Nu får du satsa för fullt i sommar så det ramlar in fler pinnar!
kramar!

 
Matilda

Matilda

13 maj 2009 15:23

hej!
hittade hit av en slump, så tänkte ja att dej känner jag ju igen... hm..
men så kom jag på att du går ju på samma SÖK- kurs som min mamma! Marie med tollaren Otto...
Jag var ju med och tittade/var figurant för ett tag sen så det var ju därför jag känner igen dej ;)

Kul att läsa din blogg & Grattis till pinnen :)

// Matilda med Otto & Tipsa

http://web.telia.com/~u26903807/index.htm

 
Mari

Mari

16 maj 2009 14:04

Supergrattis, vad ni är duktiga!!!

http://azgo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 4 februari 2012 14:38

Igår hade vi en busy dag kan man säga! Vid 8.45 var jag och lämnade Aisha hos veterinären eftersom jag hittat en knuta vid ett juver vilken såklart behövde opereras bort, Dem som känner oss vet att veterinärbesök med Aisha är ngt som ger både henne...

Av Malin - 25 januari 2012 12:32

Tycker att det kanske är hög tid att berätta om flockens senaste nytillskott. Hon hämtades för lite mer än 2 veckor sedan och är nu lite mer än 10 v.   Låt mig presentera Finnbogårdens Haze!                   Haze 10 v   Hon är ett lite...

Av Malin - 3 mars 2011 21:56


     Idag fyller min bästa kompis Aisha veteran! I 7 år har jag och denna underbara hund delat våra dagar tillsammans och vi har upplevt allt mellan himmel och jord. Allt från den härliga vardagen till träning och tävling i diverse grenar som...

Av Malin - 28 februari 2011 19:14

Igår tog jag och Josefin vårt pick och pack och begav oss upp till Kristinehamn. Jag hade åkt upp kvällen före då det är en bit att ta sig... Hade en mysig kväll framför Melodifestivalen och vi käkade god indisk mat som Josefin hade fixat! Efter ...

Av Malin - 19 februari 2011 16:57

Idag har jag och Tilly varit på klubben där vi träffade Annika med Totti och Taurus och på schemat stod lite lydnadsträning då vädret inte tillåter så mycket annat just nu...    Laddar inför kommande träning! Jag och Tilly har tränat på m...

Ovido - Quiz & Flashcards