Alla inlägg den 20 december 2009

Av Malin - 20 december 2009 19:16

Ja så har vintern kommit med besked till Malmö också! Ett par dm har det kommit under natten och tjejerna bara älskar det!

Just nu tycker jag också att det är mysigt och hoppas att det får ligga kvar över julen iallafall...


Idag åkte vi upp till klubben så att tjejerna skulle få chans att busa av sig ordentligt i snön och om de sprang! Bus i massor och en hel del knäck i öronen, det är ju så roligt med snö så vem har tid att lyssna till husse och matte liksom...


Det fanns såklart stunder av fokus oxå...  


  


Nu är jag snart halvvägs igenom jobbnätterna och jag hoppas att jag kan komma iväg o träffa Tilly en gång innan jul för då försvinner vi ju till Öland och Jönköping i några dagar o sedan när vi kommer hem så är det i princip leveransdags!!


Börjar pirra lite i magen, kommer bli omställning här hemma men det är bara positiv förväntan! Världens bästa julklapp och jag känner mig som ett litet barn igen när jag tänker på det... =)


Ovido - Quiz & Flashcards