Alla inlägg den 30 december 2008

Av Malin - 30 december 2008 11:16

Ja nu är vi tillbaka i cyberspace efter att ha haft lite julledigt från allting! Skönt kan jag säga....


Vi har varit nere på Öland och firat jul med familjen. En underbar julhelg med alla samlade, god mat, roliga spelkvällar och gott vin! :-)

Jag fick en massa fina klappar men en sak som jag blev väldigt väldigt glad för var att Christian hade köpt oss en videokamera... Så nu ska här filmas må ni tro!


Annars har vi mest slappat, senaste dagarna har jag varit sjuk med hosta, halsont och huvudvärk så vi har försökt kurera oss lite!

Dock hindrade det inte från att åka på agilityträningen eftersom jag hade lite träningsabstinens!


Dock vart jag rätt så förvånad när det inte var någon där... Tränade själv i en timme och sedan plockade jag in hindrena. Då kommer väl ägaren och säger att det är uppehåll till den 11/1...

Arrgh jag blir tokig på dem som håller i allt detta (samma personer som var instruktörer på kursen). Kan de inte ens maila ut det här? Ingen information what so ever...

Men jag ska inte hänga läpp, jag fick ju ett gratis träningspass och filmkameran var med! :-)

Superbra redskap måste jag säga för att se vad jag gör för fel när det blir fel och vad som är bra när det blir rätt!


Och så  lite bilder från helgen som varit.... 


http://se.youtube.com/watch?v=8Mn5eaj-VWY

http://se.youtube.com/watch?v=M0Bq5pHSAsA

Ovido - Quiz & Flashcards