Alla inlägg under december 2008

Av Malin - 8 december 2008 23:23

Nu är vi hemma igen efter lite semester på Öland.

Veckan har tillbringats med familjen och vänner, en massa mys och lite julklappsinhandling! Vi passade på att handla lite till husse nu när han inte kunde följa med... ;-)


Annars är det rätt så lungt, vi hade agilityträning i ridhus, tjejerna var duktiga men lite splittrade och busiga!

Vi kom iaf fram till att Aisha ska vara med en timme i första gruppen och Izzan i den andra så får de lite tid båda två.

400 kr för 12-13 ggr och två timmar varje gång, det är inte farligt det inte!


Nu när Aisha har fått fart och Izzan har ju alltid haft fart så börjar det ställas allt högre krav på mig och att jag måste visa rätt! :-)

Man inser verkligen vilken nybörjare på detta man är kan jag ju säga... Men vi har roligt och till våren har vi förhoppningsvis jobbat ihop oss ännu bättre!


För egen del har det mest varit studier annars vilket gör att bloggen fått lite stryk... Gjorde fyiskprov idag och nästa vecka väntar kemi! Sedan ett par veckor välförtjänt jullov tillsammans med husse Christian! UNDERBART ska det bli!!


Lite slappabilder på flickorna och såklart fick Aisha träffa sin bästis Alida när vi var nere på Öland, de är sååå söta tillsammans!


Av Malin - 3 december 2008 14:39

Här är det ganska dött just nu, är på Öland och pluggar, umgås med familjen och träffar lite vänner.


Ikväll ska jag och Camilla ta en tur med hundarna, så det blir nog trevligt!

Tyvärr har jag varken sladden med till kameran eller laddaren och det är ju typiskt att man upptäcker att batterier är dåligt när man redan är på plats 22 mil bort... Jaja, lite mysbilder har det blivit på flickorna iallafall!

 Får lägga ut dem när jag kommit hem om ett par dagar...


Nu ska jag gå upp och värma mig med lite glögg och lyssna på härlig julmusik!



Ovido - Quiz & Flashcards