Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Malin - 14 maj 2008 14:16

Har precis skickat iväg anmälan och ibetalning till agility i Växjö...

Spännande, pirrigt och sjukt nervöst? Ja!

Men inte värre än inför lydnaden till helgen....


Shit, ibland undrar jag varför jag utsätter mig för detta??

Svaret är ju att det är så förbaskat kul när det går bra!!

Måste dock lägga prestationskraven på mig själv åt sidan för det förstör det roliga....


Till helgen ska jag fokusera på att ha roligt ihop med Aisha, har jag det då brukar det oftast gå rätt så bra! Som sagt målet är minst ett tredje pris, kan gå att få ett andra pris men hoppas såklart på ett första pris!


Sedan har vi lite tid på oss att finslipa moment som vi vet att vi är svaga i tills nästa tävling som ligger en bit fram i tiden, typ juli!

Tills dess får det bli agility och viltspår för hela slanten!!




Ovido - Quiz & Flashcards