Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Malin - 11 oktober 2009 18:57

Vi börjar med det största såklart! Idag har jag blivit moster till en liten pojke och jag är så glad för Sus, Magnus o Alidas skull!

TIll det bättre hör att vi ska åka till Öland helgen som kommer så jag kommer få se det lilla charmtrollet, hur underbart är inte det?! =)


Sedan har jag haft en skön helg med min kära sambo och hundar med både agilityträning o en promenad på Ribersborg som visade sig vara en riktigt trevlig plats där hundarna kunde få sträcka på benen!


Agilityn så körde vi lite bana, både jag och Chrille körde hundarna och det var riktigt skoj!

Dock så mitt i alltihop så står Aisha och käkar skinkan ur förpackningen...hon satt bunden i bänken och har alltså dragit hela bänken för att ta sig till godiset... Tja, om inte vi roar henne så roar hon sig själv!! =)

Izzan fick fortsätta jobba med kontakfält o hon sköter det bra för det mesta... Aisha satsar vi mer på fart o jobba mot godisskål o jag tycker att det gett resultat även om det inte syntes i Bjuv tyvärr, men det skyller jag på vädret!


  

Kontakfält!


    

Full fart!


  

Bra slalom!


Idag var vi som sagt på Ribban o det var så skönt att bara gå o strosa längs stranden! Tjejerna hälsade på en liten pulikille också o det gick så bra! Annars kan Izzan tycka att andra hundar är lite läskiga, tyvärr har hon fått många dåliga erfarenheter men det är bara att jobba på o låta henne träffa snälla hundar så kanske tillslut att hon kommer över den osäkerheten för hon tycker verkligen om att leka annars med andra hundar!


  

Wohoooooo!!!!!!!


 

Sötast i världen!


 

Mmm tångbad....


  

Plaska lite


  

Izzan blev chockad över att någon lämnat sin gamla avdankade sko på bryggan...


  

Jag kan inte annat än älska Izzans underbara pinscherhuvud, så vacker!!!


  

Nu drar vi hem!!


Trevlig söndag!

Ovido - Quiz & Flashcards