Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Malin - 3 mars 2009 20:25

Idag fyller min lilla tös hela 5 år!
Det är helt otroligt hur fort den här tiden har gått och att jag har varit hundägare så lång tid som 5 år ändå är...


Jag och Aisha har lärt oss av varandra, jag hade aldrig haft hund tidigare och hon har varit och är min läromästare!

Tillsammans har vi provat lite av varje, allt från lydnad, spår, agility och viltspår. Bland detta kan jag utan tvekan säga att det är agilityn som Aisha älskar mest av allt!


När vi inte aktiverer oss med olika saker så är Aisha en liten prinsessa som älskar att ligga under täcket, gärna med en kudde!. Blir hon uppbjuden att sova med oss i sängen så är det inte mycket annat som gör henne lyckligare!


Tack för de här underbara åren Aisha!

Jag ser fram emot många många fler fina år tillsammans!




Ovido - Quiz & Flashcards