Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Malin - 21 mars 2009 10:34

Sådärja nu ligger filmerna ute på youtube!


Det var inte så förfärligt som jag minns det med Izzan. Men jag ser på henne att hon är väldight spänd, störd och riktar fokuset mot där de övriga hundarna är! Men hon gjorde en del riktigt fina rörelser och hon kan lilltjejen!! Synd bara att jag inte heller hade någon som helst fokus...det ni ser är absolut inte så som "programet" var tänkt utan vi bara kör lite...

Synd på disken men sånt är livet, hade varit kul att se vad de tyckte annars!


http://www.youtube.com/watch?v=HZ0XXy4ZBks


Sedan har vi ju min lilla guldtjej Aisha som har totalfokuset på sin matte! Det är ett par snurrar som blir lite trixande med och bugandet på slutet är ju inte klockrent men i det stora hela så är jag så nöjd och så stolt över oss!


http://www.youtube.com/watch?v=UJVqb7PkjK4


Imorgon ska Izzan göra MH!
Spännande spännande! Ska bli kul att se vad hon tycker om att träffa dumpe och spöken i skogen...



Ovido - Quiz & Flashcards