Alla inlägg den 27 november 2010

Av Malin - 27 november 2010 21:51

Många tycker att jag är galen... Att jag spenderar alldeles för mycket tid, energi och pengar på mina hundar! Kanske är det sant men jag skulle inte välja något annat i världen!


För en kväll som denna, när snön yr utanför och jag sitter med en underbar pinscher i  mitt knä, en annan vid min sida under filten och en liten fårhund som knaprar på sitt ben så kan jag inte vara lyckligare...


Den kärlek som jag känner för dessa små är kanske svår att förstå men de är en del av min familj! De är mina vänner i vått och torrt. Vi försöker att förstå varandra, ibland missförstår vi men vi reder alltid upp det! Vi förlåter varandra och vi jobbar hela tiden för att ha det så bra som möjligt tillsammans...


Jag hoppas att vi får många, många, många fler år tillsammans!  


  




Ovido - Quiz & Flashcards