Alla inlägg den 25 november 2008

Av Malin - 25 november 2008 17:08

Idag såg jag Aishas resultat från tävlingen!

I det andra loppet hade hon 5 hinderfel och en del tidsfel och jag tar på mig allt detta eftersom jag helt glömde banan och fick leta efter sifferskyltarna flera gånger under loppet!


MEN


I det första loppet såg det ut så här:

Banan var 100 m, idealtid 40 sek och Aisha sprang den på 27.75 Hon var dessutom 4 sek snabbare än 2:an!


Med andra ord hade jag inte helt fel i att det kändes som att det gick snabbt!

Underbart!!!


Sist vi tävlade så hade vi typ 8 sek i tidsfel men annars felfria och efter det har jag jobbat mycket med hennes fart och det är ju så jäkla gutt att se att det har lönat sig och att hon nu börjar tycka att agility är det roligaste som finns!


Trots att det snart är underbara december med allt vad det innebär så kan jag säga att jag läääängtar något ofantligt till den kommande våren och allt roligt som kommer att hända då!

Av Malin - 25 november 2008 11:49

Idag när jag vaknade så var det en massa snö ute!

Underbart härligt såg det ut så jag packade väskan med gotte och kamera och så gick jag och tjejerna ut till "deras" fält där de älskar att springa!


Ikväll är det sista kurstillfället för Izzie, inte för jag tror att vi kommer kunna köra så mycket agility om det är lika mycket snö där som det är här men vi skulle också visa upp och berätta hur vi lärde in minst en cirkuskonst var! Hmm...jag undrar vad vi ska visa....får klura på det....


Så idag blir det mest bilder, tyvärr var ljuset lite dåligt menmen!

Och såklart en bild på Aisha med sin finafina agilityrosett!

Ovido - Quiz & Flashcards