Direktlänk till inlägg 25 november 2008

Rubrik saknas

Av Malin - 25 november 2008 17:08

Idag såg jag Aishas resultat från tävlingen!

I det andra loppet hade hon 5 hinderfel och en del tidsfel och jag tar på mig allt detta eftersom jag helt glömde banan och fick leta efter sifferskyltarna flera gånger under loppet!


MEN


I det första loppet såg det ut så här:

Banan var 100 m, idealtid 40 sek och Aisha sprang den på 27.75 Hon var dessutom 4 sek snabbare än 2:an!


Med andra ord hade jag inte helt fel i att det kändes som att det gick snabbt!

Underbart!!!


Sist vi tävlade så hade vi typ 8 sek i tidsfel men annars felfria och efter det har jag jobbat mycket med hennes fart och det är ju så jäkla gutt att se att det har lönat sig och att hon nu börjar tycka att agility är det roligaste som finns!


Trots att det snart är underbara december med allt vad det innebär så kan jag säga att jag läääängtar något ofantligt till den kommande våren och allt roligt som kommer att hända då!

 
 
Sanna & Kelly

Sanna & Kelly

26 november 2008 11:10

Vilket kanonlopp! Och så kul att du så klart kan se resultat av träningen.

Jag ser också fram emot nästa säsong och att träna och tävla vidare men jag tycker samtidigt att det är skönt med vinter så att man måste pausa lite emellan. Och december är ju en fantastiskt härlig månad! (Men januari kan man plocka bort...)

http://www-barkingkelly.se

 
Joanna

Joanna

26 november 2008 14:35

WOW!! Vilken spurt! Kan knapptt tänka mig illa skruttan springa så snabbt, ligger liksom inte för henne direkt ;-)
Hur många var det då??

På måndag kommer nya vovven!! :-)
Dags för nya tag!! :-)

http://www.hickson.nu

 
Annika & Taurus

Annika & Taurus

26 november 2008 14:44

Tjoho..vad det måste ha gått undan! Grattis igen till ert superlopp!

http://www.nogg.se/pinscherntaurus

 
Camilla, Allis och Choiz

Camilla, Allis och Choiz

26 november 2008 19:58

Super stort grattis till era fina tävlingsresultat! Ni må tro att vi är imponerade och stolta över Allis syrra!
Duktiga ni är!!!
Kram

http://www.nogg.se/allischoiz

 
Karin

Karin

27 november 2008 12:30

COOLT, stort grattis vad impad jag är av er!

Karin

http://www.noticeable.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 4 februari 2012 14:38

Igår hade vi en busy dag kan man säga! Vid 8.45 var jag och lämnade Aisha hos veterinären eftersom jag hittat en knuta vid ett juver vilken såklart behövde opereras bort, Dem som känner oss vet att veterinärbesök med Aisha är ngt som ger både henne...

Av Malin - 25 januari 2012 12:32

Tycker att det kanske är hög tid att berätta om flockens senaste nytillskott. Hon hämtades för lite mer än 2 veckor sedan och är nu lite mer än 10 v.   Låt mig presentera Finnbogårdens Haze!                   Haze 10 v   Hon är ett lite...

Av Malin - 3 mars 2011 21:56


     Idag fyller min bästa kompis Aisha veteran! I 7 år har jag och denna underbara hund delat våra dagar tillsammans och vi har upplevt allt mellan himmel och jord. Allt från den härliga vardagen till träning och tävling i diverse grenar som...

Av Malin - 28 februari 2011 19:14

Igår tog jag och Josefin vårt pick och pack och begav oss upp till Kristinehamn. Jag hade åkt upp kvällen före då det är en bit att ta sig... Hade en mysig kväll framför Melodifestivalen och vi käkade god indisk mat som Josefin hade fixat! Efter ...

Av Malin - 19 februari 2011 16:57

Idag har jag och Tilly varit på klubben där vi träffade Annika med Totti och Taurus och på schemat stod lite lydnadsträning då vädret inte tillåter så mycket annat just nu...    Laddar inför kommande träning! Jag och Tilly har tränat på m...

Ovido - Quiz & Flashcards