Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Malin - 4 juli 2009 16:44

Tyvärr vart det inget sök i onsdags, vi liksom stora delar av övriga Sverige drabbades av ett rejält åskoväder med blixtar och dunder...

Då föredrar iallafall jag att kura ihop i soffan istället o madamerna verkade inte ha något emot det heller! ;)


Sedan har det varit jobbnätter för mig och vi har därför inte hunnit med så mycket annat utan det har blivit lite promenader och att slappa, inte helt fel det heller kan jag säga!!


Imorgon däremot bär det av mot Kanonsabotören!
Ska bli riktigt kul o tävla även om jag tror att det blir svårt att toppa de två senaste tävlingarna som resulterat i pinnar... :)

Och så får vi ju träffa Josefin o Azlan och det är ju alltid trevligt!!


Ellinor i sökgruppen tog lite bilder sist vi var och tränade vid Västersjön och dem har jag "knyckt" hit till bloggen! Hoppas det var ok Elli!

Ovido - Quiz & Flashcards