Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Malin - 16 juli 2009 19:13

Kan det bli bättre??

Jo det kan det för idag fick vi med oss husse också!


Först åkte vi upp till klubben där vi byggde en liten u-bana som innehåll hopphinder, balans, makaronitunnel, däcket och så en rak tunnel... Byggde så att vi kunde köra den från båda håll och sedan var det bara att köra!!

Även Chrille var med och körde och om han bara är med några gånger till så skulle han nog kunna ta och köra någon av tjejerna på kommande tävlingar! ;)


Aisha var jätteduktig idag på däcket och "fuskade" bara 1 gång och då fick hon en ganska så sned vinkel mot däcket så jag förstår att det blev svårt... Men det är kul att se att den träning vi lade ner förra gången på att bygga värde på däcket ändå gav lite resultat även om jag såklart måste fortsätta göra det. Som läget har varit tidigare på tävlingar så behöver jag ha en "nagel i ögat" på henne för att hon ska ta däcket och jag hoppas att jag ska kunna slippa det...


För att inte tala om Izzans slalom idag, iofs bara 4 pinnar men ändå!! Hon var GRYM, absolut bästa träningen hittills med slalom!
Hon köpte både höger och vänsterhandling, hon köpte mina bakombyten och att jag stod stilla och hon självständigt fick ta pinnarna!!

Endast ETT missat slalom idag och det var när hon gasade ordentligt och inte hann med att svänga ordentligt inne i slalom...men vad gör det???


Tänk vad lycklig man kan bli för att en träning går så bra??


Sedan så lekte vi med leksaker efter träningen och både Izzan och Aisha var taggade till att busa lite, superkul!


Sist så åkte vi till Västersjön där tjejerna fick svalka sig lite med ett bad, som avslut på denna fina dag... Nu är de ju inte riktiga badälskare och det var faktiskt lite kallt i vattnet men det tyckte det var skönt att svalka ben och mage iaf!


Nu väntar lite mer packning och sedan ska vi slå oss ner i soffan med lite goda räkor och baugetter! =)


Ovido - Quiz & Flashcards