Alla inlägg den 10 april 2010

Av Malin - 10 april 2010 17:39

Japp nu har flickorna och Chrille tagit sitt pick och pack och åkt till Jönköping för att hälsa på familjen och lägga på sommartassarna på bilen! Saknar dem redan och det är tomt här hemma...

Själv sitter jag fast på akuten hela helgen men som en patient sade till mig, att det är ju mitt kall så då gör det kanske inte så mycket? Nä just det....


Tröstar mig dock med agilitymästerskap och rabarberpaj så jag ska nog klara denna kväll oxå! :)


  


På måndag är den 6:e gången på Tillys valpkurs, jisses vad tiden går fort!

Hon är en liten stjärna och så rolig att jobba med. Går för IMMI-instruktörer och hittills har det varit mycket bra och funderar på att anmäla mig till fortsättningskursen oxå... Jag får själv så mycket bättre disciplin när jag går kurs så jag tror nog det får bli så!


Nästa helg väntar agilitytävling och möhippa samt fika hos bästaste Sarah, fullt upp med andra ord och superskoj! :)

Ovido - Quiz & Flashcards