Direktlänk till inlägg 18 november 2008

HELVETES SATANS JÄVLA SKIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Malin - 18 november 2008 21:53

Usch och fy fan säger jag bara, tro fan att hon blev påhoppad ordentligt ikväll.....

Allt gick bra till sista övningen där jag släpper fokus på den andra hunden som håller på med sina övningar. Har hela tiden haft koll innan och rätt som det är så kastar sig denna hund morrandes över Izzan. SATAN SATAN SATAN!!!

Jag blir så förbannad på matten och hussen som inte har bättre koll på sin hund och för att över huvudtaget anmäla till en kurs när ens hund är aggressiv mot andra hundar....


MEN mest förbannad blir jag på MIG själv som släpper fokus när jag vet att hon hyser agg mot Izzie och jag känner mig så jävla kass som inte skyddar min hund! Jag visste ju bättre....


FAN!

 
 
Ingen bild

Sanna & Kelly

19 november 2008 12:31

Nä fy fan, vad trist och hemskt! Jag förstår att du är arg på dig själv men det är ju den andra idiot-hussens fel! Jag kan inte heller förstå vad han har där att göra om han har en hund som attackerar andra.

Hoppas att det gick bra med Izzie och att hon återhämtar sig utan några mentala men!

 
Emma och Harry

Emma och Harry

19 november 2008 14:05

Fy vad tråkigt! Hoppashoppas att Izzie är en brud som inte tar åt sig av denna trista händelse.
Sen måste jag få kommentera en sak. Vad gjorde er instruktör? Varför hände inget redan förra gången när denna hund flög på Izzie? Som instruktör har man faktiskt ett ansvar för sina deltagare.

Jag anser INTE att det är ditt fel Malin. Utan det är först och främst ägarna till den andra hunden, samt instruktören som låter den vara med! Punkt!

Massa kramar och hoppas att instruktören löser detta på något sätt!

http://herrharry.se

 
Suvi

Suvi

19 november 2008 15:16

Men fy så hemskt! Hur ska ni göra i fortsättningen så det inte blir likadant nästa gång? Det är en allmänt aggressiv hund och kom inte som en nyhet för ägarna, om jag förstår dej rätt.

(Och vad är det för ras på de fina pälstrollen ett par inlägg tillbaka?)

http://suvi.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 4 februari 2012 14:38

Igår hade vi en busy dag kan man säga! Vid 8.45 var jag och lämnade Aisha hos veterinären eftersom jag hittat en knuta vid ett juver vilken såklart behövde opereras bort, Dem som känner oss vet att veterinärbesök med Aisha är ngt som ger både henne...

Av Malin - 25 januari 2012 12:32

Tycker att det kanske är hög tid att berätta om flockens senaste nytillskott. Hon hämtades för lite mer än 2 veckor sedan och är nu lite mer än 10 v.   Låt mig presentera Finnbogårdens Haze!                   Haze 10 v   Hon är ett lite...

Av Malin - 3 mars 2011 21:56


     Idag fyller min bästa kompis Aisha veteran! I 7 år har jag och denna underbara hund delat våra dagar tillsammans och vi har upplevt allt mellan himmel och jord. Allt från den härliga vardagen till träning och tävling i diverse grenar som...

Av Malin - 28 februari 2011 19:14

Igår tog jag och Josefin vårt pick och pack och begav oss upp till Kristinehamn. Jag hade åkt upp kvällen före då det är en bit att ta sig... Hade en mysig kväll framför Melodifestivalen och vi käkade god indisk mat som Josefin hade fixat! Efter ...

Av Malin - 19 februari 2011 16:57

Idag har jag och Tilly varit på klubben där vi träffade Annika med Totti och Taurus och på schemat stod lite lydnadsträning då vädret inte tillåter så mycket annat just nu...    Laddar inför kommande träning! Jag och Tilly har tränat på m...

Ovido - Quiz & Flashcards