Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Malin - 5 januari 2009 22:03

Hade förr en stund sedan skrivit ett långt inlägg o sedan lyckades jag med konststycket att trycka på fel knapp så istället för att skicka sumpade jag bort allt! *suck*


Men iallafall det jag ville delge var att årets första tävling är inplanerad och det bli en agilitytävling i Linköping den 24:e!

Åh jag är såå sugen på att tävla lite så det ska bli superskoj!!!

Aisha ska köra både hoppklass och agilityklass medan lillskrutt får nöja sig med hoppklassen.

Vi är inte riktigt färdiga med balandshindrena, iallafall inte gungan och jag vill inte riskera något. Dessutom så är det debut och hon kan nog ha nog att hålla reda på ändå med den miljön och allt.

Vi får se om jag får sällskap av någon på klubben för jag hörde att det var några andra som funderade på att åka och det är ju alltid roligt med lite sällskap!


Annars är det lungt och snart börjar plugg och skola och vardagen återgår till det vanliga! Skönt på ett sätt men visst är det trist när ledigheten tar slut... Tur att jag har så mycket roligt att se fram emot i vår!!


Nu börjar Scrubs igen och sedan blir det läggdags, imorgon är det ju My Dog och jag ska åka dit och bara vara hejaklack och åskådare!

Lycka till iallafall till alla som ska ställa och såklart en extra lyckospark till alla Hickson-vovvar som ska ställas!

Ovido - Quiz & Flashcards