Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Malin - 5 oktober 2008 21:26

En liten snabbis! Har fysikprov imorgon så tiden jag har kvar av den här kvällen kommer gå åt till det...


Men iallafall så var jag och Aisha och tävlade i agility idag och det gick över förväntan!!

Vi tog oss runt 3 rundor av 3! :-)

Agilityklassen kom vi på 8:e plats av 20 med 13.46 fel varav 5 var hinderfel. Det var på gungan som hon hoppade av innan den slagit i backen...

Resten var tidsfel och vi måste verkligen träna slalom och tunnlar för där är hon lååångsaaam.... Men annars hade hon en riktigt bra attityd och det var kul att köra!


Andra klassen var en snabb hoppklassbana... Nu öste regnet ner och Aisha var mindre road kan jag säga... Men hon jobbade på och vi fick ina hinderfel dock fick vi 11.78 tidfel så ni inser ju hur långsamt det gick! Men som Chrille säger, hon är inte långsam, hon är noggrann! ;-)

Söt Aisha, hon jobbar på så bra trots tråkigt väder, blir så glad när hon är med och också vill!


Sista loppet så hade hon fått nog och ville inte alls, vi fick 10 hinderfel, varav 5 fel var en vägran vid en tunnel och de andra vet jag inte. Sedan var det en massa tidsfel, typ 20 sekunder.

Jag är iallafall nöjd med dagen och vi fick ett pris, en gummileksak som Izzan lagt beslag på!


Skriver mer imorgon!!
Godnatt allesammas...


Ovido - Quiz & Flashcards