Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Malin - 7 oktober 2008 21:28

Ja, det är både jag och hundarna just nu!!

Har varit lite mycket på sistone med en massa tentor, helgkurs, spår, agility etc... Ska egentligen inte klaga för jag tycker ju att allt är väldigt roligt men visst tar det på krafterna!

Hade ingen bild från i söndags då fotografen fick stanna hemma då Aisha på tävling haft en tendens till att rymma till honom om hon vet att han är där men däremot en gammal... Visst längtar man tillbaka liiite till sommaren och all rolig träning man kan syssla med då i sol istället för spöregn! ;-)

Mina skitiga kläder illustrerar kanske för er hur klaffsigt det var och Aisha hamnade i sängen kan jag säga efter att ha fått en välbehövlig dusch...


Nu ska jag och doggarna slappa vidare på soffan!

Ovido - Quiz & Flashcards