Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Malin - 27 oktober 2008 17:54

Får bli en snabblogg då Chrille är på väg hem från affären med pitabröd och kyckling...mmm....


Iallafall, detta har varit en bra dag ur hundperspektiv, mindre bra ur pluggperspektiv!

Har studievecka nu men motivationen att sätta sig med böckerna tryter...suck.... Så istället har jag roat mig med agility, långpromenad och att lära Izzie nya trick, inspirerade av en film vi såg på pinschern Balders blogg!

Izzan har därför fått lära sig att stänga skåpsdörrar och öppna lådor (hon får ha något att dra i).

En riktigt rolig dag för både mig och hundarna då träningen idag bara gått finfint! Skoj när det får vara så, fast det är det oftast får jag nog säga!

Måste bara passa på att hylla klickern som ibland är så överlägsen all annan träning, mitt problem är bara tålamodet men när jag har det och kan vänta ut hundarna, ja då är den guld!


Lite bilder från dagen... (och en på våra ringar ;-))


Ovido - Quiz & Flashcards