Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Malin - 30 oktober 2008 06:57

Idag ska vi åka en sväng till Öland!

Ska bli väldigt skönt och mysigt att komma "hem" lite!

Tjejerna och Chrille ska med såklart, ska passa på att träffa både familjen och vännerna, en eller ett par svängar in till Kalmar är också planerat!


Sedan nästa vecka börjar Izzies kurs, ska bli döskoj men sedan är jag i valet och kvalet om jag ska betala in så att vi kan träna agility under vintern också.  Det blir i sådana fall i ridhus och kanske skulle det vara bra att hålla igång även under vintern! Samtidigt kan det vara skönt med ett brejk... Hmm, får klura vidare lite på det där!


Har även anmält mig till en agilitykurs hos Maria på Finnbogården som Emma med Harry styrt upp, men det blir inte förren till våren!

Känns som det kommer bli riktigt riktigt bra och nu har jag något att se fram emot när vintern kommer och allt blir ännu mörkare!


Pluggeriet då? Tja, jag har kommit igång lite bättre men det är segt att motivera sig när man verkligen inte har någon lust.

Lite märkligt hur man är funtad, förra avsnittet satt jag som en tok och pluggade varje ledig stund och nu vill jag inget annat än smita undan, men som tur är har jag lite studiediciplin och inser att det inte blir bättre av att strunta i det. Hellre lite ångest nu och klara tentan än att ingenting göra och sedan få ångest över ett IG!


Det är en annan lite småkul sak på G men jag håller lite på det tills allt är klappat och klart...


Vi hörs o störs!

Ett par bilder på mina inte alls bortskämda pinscherflickor.... ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards