Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Malin - 1 februari 2009 18:59

Dagens planerade viltspårsträning har brunnit inne och likaså agilityträningen eftersom tjejerna löper...

Tiden och orken räcker inte alltid till, dagen har istället ägnats åt evolution, genteknik och trigonometri... Att det är tentaperiod igen, ja det känns! :-/


Men jag har iof pratat med Josefin i två timmar om diverse och det är ju alltid trevligt! Det mest spännande för vår del är att vi har bestämt oss....


I mars ska vi debutera i freestyle!

O det känns som jag är ute på tunn is för egentligen är jag ingen showmänniska och jag har noll erfarenhet av detta men med Josefin i ryggen så ska det nog gå bra...

Det är en härlig utmaning iallafall så nu ska det filas på låtval och program till max!! De är ju så olika tjejerna, Izzan behöver en lite fartigare låt medan jag tror att Aisha ska ha en som går i ett lugnare tempo, vi får se!


Nu ska kvällen ägnas åt varma mackor, Bones och Beck!

Flickorna, ja de ägnar sig åt att slappa.... =)

Ovido - Quiz & Flashcards