Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Malin - 10 februari 2009 19:15

Ja, va fan ska man göra när ens egna hundar blir påflugna av en lös hund när de själva är i koppel??


Jag blir så jävla trött och förbannad på detta pack som inte kan hålla koll på sina hundar. Jag vill och tycker att jag ska kunna ta en kvällspromenad utan att behöva känna rädsla för att mina hundar eller för den delen jag själv ska behöva bli biten av en hund.

Jag blir så rasande och så ledsen och tårarna bränner innanför ögonlocken. Det är verkligen inte roligt när jag redan nu har en osäker hund! Varför är hon osäker på andra hundar? Jo för att hon har blivit påflugen snart så många gånger att jag inte längre kan räkna dem och hon är bara 20 månader...


Den här gången fick jag inte ens en ursäkt!

Men jag stoppade honom när han var på väg bort och sade till honom vad jag tyckte och tänkte om att han hade den hunden lös så förhoppningsvis ska det inte behöva hända igen med den hunden....


När ska dessa mattar och hussar lära sig? Var finns respekten för varandra?


Olyckor kan hända, jag vet, men man behöver fan inte släppa en hund som är ilsk!

Ovido - Quiz & Flashcards