Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Malin - 23 februari 2009 22:07

Igår var det ridhusträning och av någon underlig anledning så var det bara jag där! Pratade med hon som äger ridhuset och undrade om hon hört något men hon trodde det skulle vara som vanligt så jag gick in och körde själv!


En bra genomkörare för både mig och tjejerna kan jag säga... ;)

Körde lite olika kombinationer på en liten cirkelbana och även lite racksträckor för att träna fart på upplopp t.ex


Var helt genomsvett och färdig och hade hunnit plocka in en del hinder när det började ramla in lite folk! De hade tydligen varit iväg och kört drag med sina hundar men var alla andra var hade de inte heller någon aning om...


Men jag ska inte klaga, det var asgutt att få ha hela ridhuset för sig själv även om hinderkonkandet inte är det roligaste när man är ensam...


Slänger ut lite film från ridhuset och även lite film från när vi var på veckobana i Linköping förförra helgen! Har av diverse anledningar ej kunnat lägga ut dem tidigare! Vad jag o Aisha gör emellanåt kan man fråga sig...hon var nyfiken på lite allt möjligt och jag glömde som vanligt bort banan. Förstår inte hur svårt det ska vara? Har väl aldrig haft bekymmer med det innan... :-/

Menmen det löser sig nog! Får väl träna upp hjärnkontoret med en knep o knåptidning eller nåt! ;-)


O, just det! Nästa helg kommer Josefin hit till oss, vi ska drilla oss i freestyle är nog tanken! Även om det nog kommer att bli lite agility också kan jag tro... Återkommer såklart om detta! :)


Veckobana

http://www.youtube.com/watch?v=OBVTUKia4i8


Ridhusträning

http://www.youtube.com/watch?v=GD3UA9WjbUc


Ovido - Quiz & Flashcards