Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Malin - 13 februari 2009 11:27

Ikväll åker jag och flickorna till Linköping! Vi ska bo hos snälla Josefin som ska passa tjejerna om dagarna medan jag går på helgkurs, djurens kommunikation 2... Ska bli spännande att höra om allt ifrån tumlares kommunikation till hur man kan utnyttja detta i träningen med djur.


Kvällarna ska sedan ägnas åt något som jag just nu tycker är det roligaste som finns, agility!

2 lopp vardera ska dem få tjejerna både lördag och söndag!

Superbra träning för både mig och vovvarna...måste lära mig att fokusera ordentligt på banan för nu har det hänt vid 2 tillfällen att jag glömt hur banan går och det är ju inte acceptablet! Skärpning matte....


Någonstans här emellan ska vi även försöka klämma in lite freestyle så ni förstår att det bli en späckad helg!!


Ska självklart ha med både videokamera och kamera! ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards