Direktlänk till inlägg 10 oktober 2008

Utmärkelse

Av Malin - 10 oktober 2008 19:01

Eller ska jag kanske säga utmaning?




Jag tackar ödmjukast för detta och det känns bra att det finns människor där ute som uppskattar det jag skriver så tack Josefin och Sanna, det värmer!
1. Den som fått utmärkelsen kopierar bilden och lägger den på sin blogg.
2. Länka till personen som gav dig utmärkelsen.
3. Ge utmärkelsen vidare till sju bloggar.
4. Länka till de bloggar du gett utmärkelsen.
5. Lämna ett meddelande på bloggarna som du gett utmärkelsen till.


Det här är mina 7 bloggar....


1) Ja, Josefin (www.pinscherpojkarna.se) med sina pinscherpojkar är en person som alltid inspirerar! Hon kan så mycket hund och visst precis som Josefin skriver så är vi olika och vi tränar hund olika men detta ger också möjlighet till vidareutveckling och man tvingas ifrågasätta sig själv och se att det finns andra vägar att nå samma mål! Det gäller bara att pröva sig fram...


2) Får skicka tillbaka detta till Sanna (barkingkelly.se) med Kelly oxå!

En tjej som kommit otroligt långt med sin pinscher denna säsong och jag älskar kämparglöden som hon visat upp och banne mig visst har ni ert Lp1 nu och det gjorde ni med bravur! Så det ska bli spännande att följa era framfarter nu framöver....


3) En icke-hundblogg är min älskade systers (http://sussgus.blogg.se/) blogg som jag gärna tittar in på och läser!

Den behandlar allt mellan himmel och jord och det är gott att höra om deras vardagliga bravader....


4) Emma (herrharry.se) såklart! Vem läser inte denna blogg? En sann inspirationskälla som väckt mitt intresse för hundträning och tävling och som jag tror har banat väg för många hundförare med pinscher!


5) Magnus (http://magnuskrusell.blogg.se/) blogg! Min kära systers sambos blogg som också den innehåller allt mellan himmel och jord... En tankeväckare som ibland ställer saker och ting på sin spets och som får en att fundera över livet och allt det för med sig!


6) Taurus (http://www.nogg.se/startPage.asp?idHomepage=77589)!

Annika med sin pinscherkille som också kämpar med världens roligaste sport agility! Superduktiga och det är skoj att läsa om deras framgångar och motgångar för som sagt gudarna ska veta att det inte alltid är lätt att träna pinscher...


7) Klickerklok.se är också en sida som jag mer än gärna besöker! En massa bra hundträningstips, artiklar och filmer. Har många gånger önskar att jag var en lika duktig hundtränare som denna tjej är....


Jahupp här kommer det verkligen fram vilken hundnörd jag är... :-)


Tack alla ni som förgyller min vardag med era bloggar, det finns många till och majoriteten kan jag säga är hundbloggar!


Idag har jag förresten köpt en bok om uppletande, tror det är en sysselsättning som Izzie skulle gilla så jag tänkte att jag skulle läsa på lite innan jag ger mig i kast med detta...


Nu väntar en kall öl och hemmagjord pizza, mmm!!

 
 
Ingen bild

Sanna & Kelly

14 oktober 2008 09:52

Jag får buga och tacka för utmärkelsen! Det var snällt skrivet och det gör mig glad. :-D

Surt när klubben är bokad... det händer alldeles för ofta när man har tid och möjlighet att köra... :-(
Jag önskar att jag hade en bana som låg inom gångavstånd så att man kunde köra lite här och där, så där som man kan göra med lydnaden. Och så önskar jag att jag hade en agility-träningskompis, då skulle det vara mycket lättare och skojigare. Men men...
Det var najsigt att köra i söndags i alla fall när solen sken, det är man inte bortskämd med!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 4 februari 2012 14:38

Igår hade vi en busy dag kan man säga! Vid 8.45 var jag och lämnade Aisha hos veterinären eftersom jag hittat en knuta vid ett juver vilken såklart behövde opereras bort, Dem som känner oss vet att veterinärbesök med Aisha är ngt som ger både henne...

Av Malin - 25 januari 2012 12:32

Tycker att det kanske är hög tid att berätta om flockens senaste nytillskott. Hon hämtades för lite mer än 2 veckor sedan och är nu lite mer än 10 v.   Låt mig presentera Finnbogårdens Haze!                   Haze 10 v   Hon är ett lite...

Av Malin - 3 mars 2011 21:56


     Idag fyller min bästa kompis Aisha veteran! I 7 år har jag och denna underbara hund delat våra dagar tillsammans och vi har upplevt allt mellan himmel och jord. Allt från den härliga vardagen till träning och tävling i diverse grenar som...

Av Malin - 28 februari 2011 19:14

Igår tog jag och Josefin vårt pick och pack och begav oss upp till Kristinehamn. Jag hade åkt upp kvällen före då det är en bit att ta sig... Hade en mysig kväll framför Melodifestivalen och vi käkade god indisk mat som Josefin hade fixat! Efter ...

Av Malin - 19 februari 2011 16:57

Idag har jag och Tilly varit på klubben där vi träffade Annika med Totti och Taurus och på schemat stod lite lydnadsträning då vädret inte tillåter så mycket annat just nu...    Laddar inför kommande träning! Jag och Tilly har tränat på m...

Ovido - Quiz & Flashcards