Direktlänk till inlägg 9 februari 2009

Rubrik saknas

Av Malin - 9 februari 2009 20:40

Oops, det var visst ett tag sedan jag skrev sist men ibland så räcker helt enkelt inte tiden till till allt!


Det har inte hänt sådär jättemycket heller men vi har tränat lite freestyletrix, Josefin har varit snäll att sätta ihop program till oss!

Tränade lite när vi var på Öland och det var barmark, tyvärr kunde jag inte skriva ut programen och ordningen på rörelserna kom jag inte riktigt ihåg men vi körde lite iallafall!


Annars så har jag mest pluggat och så har vi gått sköna promenade, idag fick tjejerna rejsa av sig i snön som kommit och det verkligen ääälskade de!


Izzie freestyle...

http://www.youtube.com/watch?v=3C-5j2I7pAs


Aisha freestyle...

http://www.youtube.com/watch?v=IEVZs7tp0Ro


Snöbus!

http://www.youtube.com/watch?v=5HnXhoV7crA

 
 
Josefin

Josefin

9 februari 2009 22:44

Gumman - vad glad jag blir!!! Ser helt underbart potentiellt ut!!! Vi bara måste hinna med lite freestyle i helgen! :D

http://www.pinscherpojkarna.se

 
Sanna & Kelly

Sanna & Kelly

10 februari 2009 10:01

Tjohoo, vad duktiga ni är! Om det ser så bra ut nu, fatta hur bra det kommer bli när ni fått träna och förbereda er lite mer.

Lite sugen blir jag allt på freestyle när jag tittar på filmer på er och Josefin. Men isf för det definitivt vänta något år tills vi har hunnit fixa undan lite mer av lydnaden, brukset och viltspåret. Jag vill ju även prova på rallylydnaden och så finns ju alltid agilityn.

Det är verkligen en helt annan fart på Izzie än på Aisha, det syns så tydligt på filmerna. Bra för dig, vad mångsidig och bra på att träna hund du kommer att bli! ;-)

Tack för grattis! Det är jättekul att det gick så bra, lite grädde på moset till de framgångar vi redan haft. Kommer ni konkurrera med oss i toppen i år..? ;-)

http://www.barkingkelly.se

 
Johan & Ghea

Johan & Ghea

10 februari 2009 11:08

Ååh, jag vill också ha snö!

Japp, Ghea och jag kommer på MH:et, vet dock inte när vi ska dyka upp än :P Men det kommer väl när alla som ska, har anmält sig :P Ska bli skoj! Vi ses där!

Kramar
Johan & Ghea

http://www.discodog.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 4 februari 2012 14:38

Igår hade vi en busy dag kan man säga! Vid 8.45 var jag och lämnade Aisha hos veterinären eftersom jag hittat en knuta vid ett juver vilken såklart behövde opereras bort, Dem som känner oss vet att veterinärbesök med Aisha är ngt som ger både henne...

Av Malin - 25 januari 2012 12:32

Tycker att det kanske är hög tid att berätta om flockens senaste nytillskott. Hon hämtades för lite mer än 2 veckor sedan och är nu lite mer än 10 v.   Låt mig presentera Finnbogårdens Haze!                   Haze 10 v   Hon är ett lite...

Av Malin - 3 mars 2011 21:56


     Idag fyller min bästa kompis Aisha veteran! I 7 år har jag och denna underbara hund delat våra dagar tillsammans och vi har upplevt allt mellan himmel och jord. Allt från den härliga vardagen till träning och tävling i diverse grenar som...

Av Malin - 28 februari 2011 19:14

Igår tog jag och Josefin vårt pick och pack och begav oss upp till Kristinehamn. Jag hade åkt upp kvällen före då det är en bit att ta sig... Hade en mysig kväll framför Melodifestivalen och vi käkade god indisk mat som Josefin hade fixat! Efter ...

Av Malin - 19 februari 2011 16:57

Idag har jag och Tilly varit på klubben där vi träffade Annika med Totti och Taurus och på schemat stod lite lydnadsträning då vädret inte tillåter så mycket annat just nu...    Laddar inför kommande träning! Jag och Tilly har tränat på m...

Ovido - Quiz & Flashcards