Direktlänk till inlägg 19 februari 2009

Rubrik saknas

Av Malin - 19 februari 2009 08:02

Ja inte första gången jag är sen med att uppdatera bloggen o det lär tyvärr inte bli sista heller om jag känner mig själv rätt... :)


Nä, faktiskt så får man prioritera ibland, den här vecka har jag prioriterat matte, fysik och kemi! Whopi vad skoj!


Men iallafalll så var ju jag och flickorna på ett litet äventyr hos Josefin med pinscherpojkarana där vi gick härliga promenader, tränade agility och freestyle och så fick hundarna busa en massa förstås!


Kan väl inte säga att jag är supernöjd med våra (läs mina) insatser varken på den freestylen eller agilityn däremot är jag nöjd med vissa bitar!

Freestylen så måste jag börja träna till programmet ordentligt för det sitter inte i huvudet och då kommer jag ju inte ihåg något, o om inte annat så är det ju inte såå svårt att ta med sig det på papper...

Tjejerna jobbade på bra iallafall och Aisha är så go när hon är på träningshumör!


Agilityn då? Tja, Izzan tjuvstartade 2 ggr och båda flickorna bestämde sig för att balansen var det roligaste hindret på banan och drog dit MEN det positiva är ju ändå att det börjar få sug till vissa hinder!

Nu kom nog inte Izzans lopp med på filmerna för jag var mindre nöjd med helheten men hennes gunga var superbra (även om jag inte hann med att uppfatta det då) och hennes slalom var fenomenalt och hon tog ingången rätt vilket vi haft/har en del problem med.

Däremot så ta rhon inte säcken på tävling, måste nog försöka höja värdet på det hindret så att hon tycker det är värt att anstränga sig och ta den! Tjatade inte på henne på tävlingen utan körde på istället!


Tycker ändå att jag är väldigt nöjd med mina flickor, nu längtar vi dock tills det blir barmark!


Ja just det vi hann även med att träffa Robert med Zeus en liten sväng! Tyvärr hann vi inte med så mycket för vi skulle iväg till Vintercupen men jag hoppas att det kanske blir någon mer träff i vår åt Linköpingshållet!


Nu måste jag åka till skolan annars finns det säkert massor mer att skriva! ;)


Freestyle....

http://www.youtube.com/watch?v=-9QgM4Sl-c8


Blandat...

http://www.youtube.com/watch?v=JJuxdtngO2o



 
 
Sanna & Kelly

Sanna & Kelly

19 februari 2009 11:36

Ja, du kanske dröjer lite me duppdateringarna men sedan blir det ju lyxbloggar med både text, bilder OCH filmer, så vi ska inte klaga! :-D

Kul att kika på tävlingsfilmerna! Vad sugen man blir!

http://www.barkingkelly.se

 
Josefin

Josefin

19 februari 2009 14:31

Ha, ha, Azlan håller sig borta som vanligt! Vilken ensamvarg han börjar bli! :D ;)

http://www.pinscherpojkarna.se

 
Emma och Harry

Emma och Harry

19 februari 2009 15:09

Äntligen! Jag har väntat på denna blogg. ;)
Jättefina bilder, härliga filmer och kalas att du är nöjd med dina tjejer!

Västerås i maj? ;) ;)

http://herrharry.se

 
Josefin

Josefin

19 februari 2009 15:45

Behöver jag ens säga vad jag tycker om det förlsaget . . .

http://www.pinscherpojkarna.se

 
Emma igen

Emma igen

19 februari 2009 18:30

Jag tar ju för givert att du Josefin kommer, nu ska vi bara övertala Malin också! :D

Sanna och Kelly ska också dit, har jag bestämt!

http://herrharry.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 4 februari 2012 14:38

Igår hade vi en busy dag kan man säga! Vid 8.45 var jag och lämnade Aisha hos veterinären eftersom jag hittat en knuta vid ett juver vilken såklart behövde opereras bort, Dem som känner oss vet att veterinärbesök med Aisha är ngt som ger både henne...

Av Malin - 25 januari 2012 12:32

Tycker att det kanske är hög tid att berätta om flockens senaste nytillskott. Hon hämtades för lite mer än 2 veckor sedan och är nu lite mer än 10 v.   Låt mig presentera Finnbogårdens Haze!                   Haze 10 v   Hon är ett lite...

Av Malin - 3 mars 2011 21:56


     Idag fyller min bästa kompis Aisha veteran! I 7 år har jag och denna underbara hund delat våra dagar tillsammans och vi har upplevt allt mellan himmel och jord. Allt från den härliga vardagen till träning och tävling i diverse grenar som...

Av Malin - 28 februari 2011 19:14

Igår tog jag och Josefin vårt pick och pack och begav oss upp till Kristinehamn. Jag hade åkt upp kvällen före då det är en bit att ta sig... Hade en mysig kväll framför Melodifestivalen och vi käkade god indisk mat som Josefin hade fixat! Efter ...

Av Malin - 19 februari 2011 16:57

Idag har jag och Tilly varit på klubben där vi träffade Annika med Totti och Taurus och på schemat stod lite lydnadsträning då vädret inte tillåter så mycket annat just nu...    Laddar inför kommande träning! Jag och Tilly har tränat på m...

Ovido - Quiz & Flashcards